2014年9月22日 星期一

<霖霖試用報告> 想要資優小朋友? 食Smart Health 資優樂健康軟果啦!

已經開左學既霖霖今年已經係K2小朋友了, 感覺上佢真係大個仔左好多, 已經唔係以前既愛哭小男孩子了.


飲食方面除左飲奶之外.....係呀.....佢仲有飲奶, 不過另外佢都會食正常3餐, 而佢仲有個非常之好既習慣 - 霖霖佢唔食零食架......所有汽水, 薯片, 糖果都不是佢杯茶, 所以佢既身體都OK既, 不過坦白講本身冇咩病痛, 但係一返左學就唔同曬, 抵抗力都冇以前咁好, 而且有小朋友病左, 但係如果佢照返學, 就好容易將的病菌傳播開去, 所以我主張要同霖霖係平時打好個身體既底子, 有好既抵抗力, 就睇少的醫生, 食少好多藥啦.


之前都有搵過好多資料, 同問過不同既朋友意見, 但係佢地既COMMENT都係要小朋友自己主動食或者啱佢口味才適.  而霖霖就係早前試左以下既一款健康軟果, 佢依家好喜歡食, 仲好主動咁自己會係食完之後同我講好好味, 有時仲識同我分享添!  其實我興幸霖霖唔偏食, 但係原來小朋友唔偏食, 但係原來部份營養元素係身體無法製造的, 需要靠外來的元素黎補充既.



而霖霖佢試左既係Smart Health 資優樂健康軟果 (一盒60或100粒裝).  而「資優樂」星級配方
集合DPA、DHA、EPA、ALA、PGE3A、鈣及天然維生素C、D3、B12。


而「資優樂」既營養成份:

DHA - 眼睛、大腦、外圍神經系統的基石,兒童的說、讀、聽、寫能力,認知、數學、抽象思維的發展重要原素

EPA - 減輕免疫性過敏

DPA - 能強化細胞膜吸收營養、提高免疫能力

ALA - 傳達到任何細胞的萬能活氧劑

PGE3A - 具抗敏及增強免疫力的作用



「資優樂」有效提升孩子的6Q包括: 

-I.Q: Intelligent Quotient (強化記憶,令測驗考試成績更佳)

-E.Q.: Emotion Quotient (加強專注力,令孩子專心溫書學習)

-L.Q.: Leadership Quotient (培養領導才能,增強自信心)

-O.Q. : Organizing Quotient (發展多角度組織,掌握通識能)

-H.Q.: Health Quotient (增強免疫力,骨骼強健,遠離敏感)

-C.Q.: Creative Quotient (增強創意,前途無限)


我並不是一個對小朋友高要求既"虎媽" 但求佢健康快樂便可以; 而我俾霖霖食Smart Health都係希望可以幫佢既健康打好底子, 但係令我喜出望外既係, 我發現霖霖佢既語言能力同表達能力"特飛猛進" 可以清楚同有條理將句子表達出黎; 佢會同我講: 我今日放學見到表姐呀! 佢同姨婆搭巴士返屋企呀!.....嘩! 咁醒既, 識講咁流利既......而我仲發現佢好好記性添~ 佢依家識得打電話俾我同我先生了.......^^


而佢既包裝都係非常吸引既, 每次霖霖都會攞返咁多個包裝出黎研究完, 講曬邊個CHARACTER, 講俾我知佢今次食邊包, 就會將Smart Health一包包放返入盒, 所以呢盒Smart Health又可以食之餘仲可以俾佢當砌圖玩都得, 可以一次滿足3個願望, 有健康, 有得食仲有得玩!




依家Smart Health已經成為霖霖每日既健康好拍擋了.


詳細資料Body SOS: http://www.bodysos.com/zh_hk-index.html

FB for Smart Health: https://www.facebook.com/pages/Body-SOS-%E5%AF%B6%E5%81%A5%E5%85%88%E9%8B%92/291891490915342?fref=ts

Body-SOS寶健先鋒健康顧問熱線: (852) 3576 3133

資料及產品由Body-SOS寶健先鋒提供.

沒有留言:

張貼留言